• nainen aamukahvilla parvekkeella

    Paras aamukahvihetki

    Mikä on lempipaikkasi aamukahville? Jos ja kun aina ei ole valittavana merenrantakahvilaa, italialaista kotiaamiaista tai aurinkoterassia, on minun lempipaikkani arkiaamujen kahvihetkelle kotimme parveke. Siinä on mukava heräillä uuteen päivään, tunnustella päivän säätä ja nauttia ensimmäisestä hörpystä aamukahvia, joka maistuu aina parhaalta. Okei, talvisin en istu parvekkeella tunnustelemassa päivän säätä, enkä muutenkaan aina muka ehdi, mutta silloin kun istahdan parvekkeen tuolille kahvikuppi kädessä, mietin että niin pitäisi tehdä ihan jokaisena (kesä)aamuna. Kahvikupissani on Slurpilta tilattua supertuoretta ihan muutama päivä sitten paahdettua kahvia. Sen tuoksu on huumaava ja maku vielä parempi. On aika luksusta kun suoraan postilaatikkoon tulee herkullinen kahvilähetys. Olisko muuten aika ihana lahjaidea jollekin kahvihiirelle? Pidän siitä kun pääsen maistelemaan…